Skirmish kortspill: En fascinerende omtale av LoE-spillet

Patrycja Rodzińska-Szary Legends of Elysium Person

Som en ivrig følger og anmelder av Legends of Elysium (LoE), gir det meg stor glede å kunngjøre en spennende oppdatering om spillet. Det summende spillmiljøet som støtter LoE har nettopp blitt sterkere med introduksjonen av den nye spillrådgiveren “Patrycja Rodzińska-Szary”. Denne nyheten vil uten tvil glede gaming-entusiaster like mye som meg!

Med over 14 års erfaring fra videospillindustrien, bringer Patrycja Rodzińska-Szary med seg en imponerende mengde ferdigheter til prosjektet. Hun er ekspert på spillindustri og monetisering, medgründer av det polske Gamers Observatory. Siden 2014 har hun levert omfattende forskningsrapporter om spillere og videospillindustrien, inkludert Polish Gamers, Polish Gamers KIDS og The State of Polish Video Game Industry.

Hennes spesialområder er forretningsutvikling, produktstrategi og utvikling (spill, plattformer, dyp data), prissetting og produktmonetisering basert på premium- og free-to-play-forretningsmodeller. Hun er også dyktig innen markedsundersøkelser og konsulenttjenester. Patrycjas verdifulle yrkeserfaring med RASP/Onet, Playlink, GRY-OnLine SA og samarbeid med over 40 globale videospillprodusenter, teknologi- og finansselskaper, betalingsleverandører og reklamebyråer vil utvilsomt løfte spillet til nye høyder.

Ingen kan motsi at dette viktige tillegget til teamet lover å bringe et friskt perspektiv og uvurderlige innsikter, som uten tvil vil forbedre kvaliteten på Legends of Elysium. LoE-samfunnet må være fylt med forventning og spenning!

Jeg, for min del, kunne ikke vært mer begeistret for denne siste utviklingen i LoE-reisen. Så sørg for å følge med på flere oppdateringer, lekkasjer og spillanmeldelser. Den spennende verdenen til Legends of Elysium venter på oss, og jeg kunne ikke vært mer spent på det som kommer!

Ekspert på spillindustri og monetisering
Ekspert på videospillindustrien med over 14 års erfaring. Medgründer av Polish Gamers Observatory, som siden 2014 har levert omfattende forskning om spillere og rapporter om videospillindustrien, inkludert Polish Gamers, Polish Gamers KIDS og The State of Polish Video Game Industry. Patrycja fokuserer på forretningsutvikling, produktstrategi og utvikling (spill, plattformer, dyp data), prissetting og produktmonetisering basert på premium- og free-to-play-forretningsmodeller, markedsundersøkelser og konsulenttjenester. Hun har fått profesjonell erfaring blant annet hos RASP/Onet, Playlink, GRY-OnLine SA og gjennom samarbeid med over 40 globale videospillprodusenter, teknologi- og finansselskaper, betalingsleverandører og reklamebyråer.